wtorek, 17 sierpnia 2010

Candy u Skrzatki - pod lawendowym królikiem ...


   Dzisiejszy poranek to wspaniała uczta dla zmysłów - odkryłam   blog  Skrzatki i zaobserwowałam się tak dokumentnie.Gratuluję już zwyciężczyni  Candy - króliczek Bajka - i pomysłodawczyni.

   Jestem miłośniczką lawendy . Odwiedziłam lawendowe pola , na półce stoi lawendowy miód, lawenda w doniczkach, lawenda na ścianie .... dużo lawendy ... a króliczka nie ma :(
... myślę, że to się zmieni,  bo szmatki (śliczniutkie) już przyszły od Julietty Petitty , szare płótno czeka od lat.
I po owieczkach - które szyłam przy nocnej lampce do czwartej nad ranem- przyjdzie czas na Króliczki bo koniecznie musi być parka.

     Nie znam panującej tutaj etykiety, nie znam się na blogowaniu -  co można enterkiem,  a co ważniejsze "czego nie można"  - czarna magia -chociaż jestem tutaj już rok. Do tej pory oglądając Wasze cudowności nie zważając na inne być może ważne sprawy kontemplowałam, leczyłam chandrę, koiłam zmysły 
Dzisiaj- wstyd -  nie wiem co to candy - może  mi się uda nie narazić nikomu, nic nie zepsuć  i nie ośmieszyć się za bardzo... :).  Z nocnego blogowania zrobił się blogowy poranek ...
Piękne słonce za oknem przypomina o urlopowaniu.

5 komentarzy:

  1. Hej,
    przepraszam,ze pisze tu, ale nie znalazlam do Ciebie maila.
    Dopiero teraz zobaczylam Twoje komentarze w sprawie poszewek i odpsialam,ze do czwartku poszukam, jezeli jestes nadal zainteresowana ?
    Pozdrawiam,
    Sylwia
    Najlepszy kontakt ze mna to mail.

    OdpowiedzUsuń
  2. ... cieszę się, że mnie znalazłaś.
    Raczkuje w blogowaniu jak widzisz. Odpisałam z mojej poczty. Bardzo mi się podobała poszewka - i czekam na maila od Ciebie.
    Pozdrawiam.
    Ps.Jeżeli możesz podzielić się ze mną uwagami na temat mojego blogowania (jaki widać) to będę Ci wdzięczna.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj

    Odpisuje na prośbę o odzew z Buszowiska . Oto moj mail czerwiec_99@tlen.pl . Jesli nadal jestes zainteresowana moimi pracami napisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwio posłałam Ci maila mam nadzieję, że dostałaś
    Jot

    OdpowiedzUsuń
  5. MaJa - dziękuje za odzew -
    ja odezwę się jak tylko zaliczę pierwsze dni po urlopie. :))
    pozdrawiam Jot.

    OdpowiedzUsuń