wtorek, 31 sierpnia 2010

Czas

ktoś powiedział. że czas nie istnieje a to co  mylnie nazywamy czasem  - wymyślili ludzie.
A więc Mój Czas
prowadzi mnie do ciekawych miejsc,
popycha do poznawania interesujących ludzi,
rozbudza moje chęci na tworzenie śladu po sobie,
popycha do zbierania czegoś - po coś ,
wpycha przed oczy ciekawe książki,
namawia do stawiania sobie ciekawych celów
roztacza przede mną paletę barw
otacza szczęściem dnia codziennego
muzyką ciszy przy kominku - gdzieś  - -kiedyś
   - tylko po to żeby szybko przejść obok mnie
Trudno nadążyć - już wrzesień a mój blog jeszcze w moich marzeniach.

Podziwiam szczerze i zazdroszczę z nutką nostalgii .... że tak pieknie potraficie wyrazic siebie
,,, i że tak świetnie/pięknie  pokonujecie (dla mnie chyba nie do pokonania) techniczne meandry blogowe.

Teraz  zakopię się na chwilę w świecie blogowych starych fotografii -
Dusza moja bardzo wdzięczna Aniołowi  za ten skrawegk  Nieba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz