poniedziałek, 11 kwietnia 2011

... jak obłaskawić Czas ?
Tyle spraw niedokończonych. Jeszcze więcej rozpoczętych... Dzień za dniem biegnie coraz szybciej.
Z wielkim podziwem przyglądam się blogom. Zazdroszczę chyba tylko czasu w którym powstaje tyle pięknych prac. Mam głowę pełną pomysłów tylko kiedy to wszystko zrobić.
Blogowanie to jednak przede wszystkim dobra znajomość tej "techniki" - ja dopiero raczkuję.
Wciągneło mnie to buszowanie, kupowanie na straganach... troszkę się wstydzę, że tak wszędzie zaglądam, pukam -  a na moim Blogu się nic nie dzieje.
Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziekuję za maile podtrzymujące na duchu i niosące dobre rady dla początkującej.... i przepraszam, że czasem się pogubiłam i  nie odpisałam... albo się wpakowałam bez pukania.
                        Kochane  Obserwatorki nawet nie macie pojęcia jak mnie dopingujecie !!! :) 
Mam nadzieję, że tez mi sie uda czymś fajnym podzielić cały czas pracuje nad tym.
Ten pościk to  żeby dać znak, że żyję i jak nie pracuje to udzielam się społecznie  i wieczorami przy lampce dłubię coś dla siebie i moich kochanych... 

2 komentarze:

  1. A dlaczego tu jeszcze nie ma wieszaczków, a kurka, a jajeczka filcowane............?????

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneczko jakby wiem dlaczego tak na moim blogu pusto... ale czy to mnie usprawiedliwia to nie wiem.
    W wolnej chwili podziwiam dzieła innych, także i Twoje - które powalają mnie na kolana !!! Pracuję nad tym żeby to poprawić ... może z "anielską" wiedzą uda mi się w bliżej niesokreślonymm czasie... :)

    OdpowiedzUsuń